...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



tirsdag 1. januar 2013

Godt nytt år i ny blogg


Jeg har bestemt meg for å la den gamle bloggen få hvile, og starte en ny i forbindelse med et nytt år. Målet er å bli flinkere til å blogge tingene jeg lager, og da var det greit å starte fra bunnen igjen. 

Jeg har meldt meg på flere samstrikker både på Hobbyboden og Uformelt og håper at dette skal få meg til å bli flinkere til å både sette meg ned og kose meg med hobbyen min, og til å la andre få se hva jeg lager. 
Det er mitt nyttårsforsett for 2013 -hva er ditt?



1 kommentar:

  1. Tusen takk for fin kommentar på bloggen min.

    Har så å si samme mål som deg for 2013. Å så har jeg som mål å bli flinkere til å sy.

    Ha et supert hobby år.

    SvarSlett