...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



lørdag 9. februar 2013

Uvenngarn enda en gang

Da har jeg brukt enda litt mer av uvenngarnet mitt, jeg:


Hespa med rødt garn viste seg å være bomullsgarn. Jeg lurte litt, for det var mykere enn bomulla jeg har brukt før, og pyromantesten til Mimouna gav ingen klare svar. Så etter en del tankevirksomhet på Hobbyboden hadde uvennen min vært snill nok til å avsløre for vertinnen at det var bomull, og jeg måtte for all del ikke bruke det til sokker.

Da var valget klart: en brødkurv måtte det bare bli. Heklet på krok 3.5 og det gikk med 78 gram. Godt fornøyd -selv om brødet for øyeblikket er erstattet av klementiner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar