...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



onsdag 31. juli 2013

Så var det uvenngarnet

Det går ikke så fort, for det meste gir meg vondt i fingrene. Jeg prøver å få unna litt hver dag, men det går saaaakte...

Noe gikk likevel fort. Jeg tok med ullgarnet fra uvennpakken på strikkekafe i går, og i løpet av kafetiden pluss en liten time etter at jeg kom hjem igjen, gikk dette





eller 37 gram av det i alle fall... over til å bli til disse:


Jeg var redd det skulle bli lite garn hele veien, så jeg forkortet med en omgang på håndleddet og tre omganger mot fingrene. Dette førte til at de ble litt for korte til meg, men 12-åringen adopterte dem tvert. Så lenge de er passe til henne er det vel ikke nødvendig å irritere seg over at jeg har 13 gram igjen av garnet ? Nå må jeg bare finne noe å bruke de 13 grammene til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar