...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



lørdag 26. desember 2015

Jeg har virkelig vært flink til å blogge dette året...

Ja, hele to innlegg på et helt år, og dette er det ene av dem...

Jeg vet egentlig ikke helt hva som skjedde.. Det ble et tiltak å finne frem fotoapparatet og ta brukbare bilder, og etter hvert ble det et tiltak å finne frem strikkepinnene også. Jobb tar mye tid selv om jeg bare jobber 50% -når helsa krangler går dagene unna uten at jeg egentlig har fått med meg hva som skjer. Så da måtte jeg velge - mindre jobb eller mindre hobby. Det vises godt at hobbyen tapte...

I tillegg ble det en travel høst med mye sykdom, sykehus og rutineforandringer. Da ble i alle fall strikkepinnene liggende. NÅ satser jeg på at verden holder seg på riktig vei igjen, og jeg får tid til masse hobby og kos.

En ting jeg i alle fall har hatt tid til uansett, er garnkjøp. Ingen bønn ble nevnt i forrige innlegg, og resultatet ble verre enn noen gang. Lageret -som var stort nok til å begynne med- har økt med nye 3kg garn. Poenget var liksom å redusere lageret, men det gikk som vanlig rett vest.

2016 står snart på trappen og vil inn, og da er det et nytt år og nye muligheter. Så satser jeg sterkt på å få noen av forsettene mine på plass. Heldigvis er det noen dager igjen, så nå skal jeg finne meg en kopp te og spise et par julekaker.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar