...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



tirsdag 11. juni 2013

Eksamen stjeler strikketida mi...

Bare synd det tar kort tid å shoppe...

Salg hos Garnstudio i mai gav meg unnskyldning for å handle "litt" på salg. 50 nøster Andes for å være helt eksakt. Jeg har en plan for hvordan de skal strikkes opp -heldigvis.


Plutselig en dag jeg var innom Fretex for å titte hadde de fått inn haugevis med garn. Mellom fem og ni kroner tok de for et nøste, og det så ut som de var priset mer etter farge enn garntype. Rauma tretrådgarn og PT2 til ni kroner? Hvem kan motstå slikt? Eller en sekk med Bomull Sport til 45 kroner? Det måtte jo bare gå galt...


Neste fristelse dukket opp på Uformelt. SpøtOline hadde ryddet i garnlageret sitt, og lagt ut litt for salg. Jeg hekler et sjal i Alpaca Classic fra Drops og liker garnet godt. Nå har de sluttet med den sorten, så da var det bare å gripe sjansen når det var noe ute til salgs. Og de andre fristelsene måtte jo bare bli med i samme eske. Portoen er jo så dyr, vet du *flirer*

Jaja, jeg kan visst motstå alt untatt fristelser, jeg. Begynner å få en mistanke til hvorfor garnlageret mitt er så stort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar