...skjer det av og til noe på hobbyfronten.

For det meste er det garn og strikkepinner som er i aktivitet, men av og til hender det at heklekroken kommer frem. Noen ganger finner jeg frem papir og pynt også, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Symaskinen, stakkar.. den står i en krok og støver ned. Kanskje det er på tide å finne den frem igjen?



tirsdag 11. juni 2013

Jeg har likevel fått strikket litt.


Tre sitteunderlag har det blitt -to strikket og et heklet. Det ene mangler en svømmetur i vaskemaskinen, men når det er gjort er vi litt mer klar til vinterens turer.

Minstefrøkna har byttet ut yndlingsfargen rosa med ny farge. Nå er det gul som gjelder, så da ble litt av mors lagergarn tryllet om til en heklelue. Godkjent av sin nye eier ble den også, så da er det bare å se om jeg finner gult vottegarn i mine gjemmer. Topp t`Tå er litt tykt til sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar